لطفا کمی صبر کنید ...
تزئین اتاق خواب با ریسه، روشی ساده اما جذاب برای زیباتر کردن منزل شما

تزئین اتاق خواب با ریسه، روشی ساده اما جذاب برای زیباتر کردن منزل شما

تزیین اتاق خواب با ریسه می تواند یک انتخاب بسیار جذاب برای چیدمان اتاق باشد. گاهی اوقات تغییرات جزئی در یک اتاق می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی آن داشته باشد. تغییر دکوراسیون اتاق خواب با وسایل ساده و حتی ارزان هنر یک خانم خانه دار است و ریسه می تواند بهترین ابزار برای این منظور باشد. همواره در دکوراسیون داخلی خانه نور و روشنایی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. ریسه های برقی و درخشان و یا ریسه های نخی یکی از همان وسایل ساده ای است که از بهترین ایده ها برای تزیین اتاق خواب هستند و فضای ات

 

 

 

 

تزیین اتاق خواب با ریسه می تواند یک انتخاب بسیار جذاب برای چیدمان اتاق باشد. گاهی اوقات تغییرات جزئی در یک اتاق می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی آن داشته باشد. تغییر دکوراسیون اتاق خواب با وسایل ساده و حتی ارزان هنر یک خانم خانه دار است و ریسه می تواند بهترین ابزار برای این منظور باشد. همواره در دکوراسیون داخلی خانه نور و روشنایی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. ریسه های برقی و درخشان و یا ریسه های نخی یکی از همان وسایل ساده ای است که از بهترین ایده ها برای تزیین اتاق خواب هستند و فضای اتاق شما را بسیار رویایی و رمانتیک می‌کنند. در طی چند سال اخیر استفاده از این ریسه ها در دکوراسیون منزل بسیار مد شده است. توجه به دکوراسیون اتاق خواب به ویژه برای عروس و داماد به یکی از دغدغه های اصلی آن ها تبدیل شده است تا بتوانند با در نظر گرفتن نکات لازم در زمینه تزیین اتاق خواب خود روزها و شب های پر از آرامشی را پشت سر بگذرانند. 

 

         

 

ریسه های تزیینی نوری یک نوار طولانی از لامپ های کوچک هستند که در انواع متراژ و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند و به گونه ای هستند که از آن ها می توان در زیباتر کردن خانه استفاده کرد. در تزیین اتاق خواب با ریسه از آن ها به شکل‌های مختلف و در هر مکانی از قبیل کمدها، در زیر کابینت‌ها، در اطراف پرده ها و در امتداد نرده‌ها استفاده کرد. ریسه های تزئینی به شما این امکان را می‌دهند تا هرجایی را که می خواهید به صورت هنرمندانه نورپردازی کنید. به طور کلی هیچ گونه محدودیتی برای نورپردازی با استفاده از ریسه ها وجود ندارد. این ریسه ها مزیت های زیاد دارند مانند اینکه انرژی بسیار کمی مصرف می‌کنند، تنوع رنگی بالایی دارند، طول عمر آن ها زیاد است، نصب آسانی نیز دارند.

 

تزیین اتاق خواب با ریسه : نورپردازی تخت خواب

 




یکی از ایده‌های خلاقانه در تزیین اتاق خواب با ریسه، استفاده از ریسه‌ها در تختخواب است. اگر پول کافی برای تعویض تخت خود ندارید، می توانید آن را تنها با استفاده از ریسه به یک تخت رویایی و شیک تبدیل کنید و دیگر بابت تخت خواب‌های گران قیمت هزینه اضافی نپردازید. انواع ریسه ال ای دی می تواند در تاریکی اتاق علاوه بر داشتن ظاهری زیبا همانند آسمان شب اتاق تان را روشن کند و مانند چراغ خواب کاربرد داشته باشد، به همین دلیل در نورپردازی اتاق خواب کاربرد زیادی دارد. با استفاده از ریسه اتاق شما همیشه روشن و نورانی خواهد بود و ظاهری شاعرانه و رویایی به تخت خوابتان می دهد. از آن جهت که نوارهای ال ای دی گرمایی تولید نمی‌کنند، استفاده از آن‌ها در اطراف تخت خواب باعث گرمای اتاق نمی‌شود و مشکلی ایجاد نمی کند. این روش برای اتاق خواب کودک نیز بسیار کاربردی است و باعث می‌شود نور کمی در اتاق باشد، و مانند چراغ خواب عمل کند.

 

تزئین دیوار


بخش جدایی ناپذیر تزیین هر خانه ای، دیوارهای آن است. دیوار ها به ترکیب هر فضا و دکوراسیونی شخصیت می‌بخشند، پس برای ایجاد کردن فضای منحصر به فرد در اتاق خود می‌توانید از ایده های استفاده از ریسه برای تزئین دیوار استفاده کنید. تزئین دیوار بیشترین تاثیر و جذابیت را در دکوراسیون داخلی اتاق شما می‌گذارد. دیوار ها بزرگترین قسمت های قابل مشاهده در هر اتاقی هستند و شما می‌توانید با کمک مجموعه ای از ریسه های تزئینی وسایل مورد نظر خود را از دیوار ها آویزان کنید تا دیوار هایتان ظاهری زیبا و دلنشین پیدا کنند.

عکس ریسه





عکس‌ها خاطرات ما هستند و همیشه دوست داریم به این خاطرات سری بزنیم برای دیزاین اتاق می‌توان از این خاطرات استفاده کرد و حتی آن‌ها را زیباتر کرد. در تزئین اتاق خواب با ریسه می‌توانید عکس هایی که در آن خاطرات خوبی دارید و دیدن آن ها منجر به ایجاد حس خوب در شما می‌شود را انتخاب کنید و عکس ها را به اشکال مختلفی همچون قلب و یا ستاره بر روی ریسه در کنار هم بچینید، سپس ریسه را به دیوار آویزان کنید. یادتان باشد در زیبایی منظره ای که ایجاد می کنید، ابعاد و تعداد عکس ها بسیار مهم هستند.
 تزیین سقف با ریسه
در تزیین اتاق خواب با ریسه اگر سقف اتاق شما بیش از حد کوتاه است و باعث می‌شود فضای اتاق خفه و کم ارتفاع به نظر برسد با آویختن ریسه از سقف به شکل عمودی این ارتفاع کم تا حدی جبران می‌‌شود و موجب می‌شود سقف بلند تر به نظر برسد.
 

تزئین اشیاء و وسایل






شما می‌توانید ریسه‌ ها را با اشیاء دکوری به ظاهر ساده و تکراری ترکیب نمایید و آن ها را تبدیل به لوازم دکوری منحصر به فردی کنید. به عنوان مثال، زمانی که نور ریسه‌ ها از پشت یک بوم نقاشی پوشیده شده با رنگ طلایی، چشمک می‌‌زنند، فضایی جذاب و جدید را خلق می‌کنند. یا به هنگام پیچیدن به دور یک شاخه خشک، تبدیل به شکوفه های نورانی خواهند شد. همچنین می‌توانید با استفاده از چراغ های ریسه ایی تاج تخت خواب خود را نورانی کنید و با استفاده از یک صفحه نیمه‌ شفاف و نصب ریسه‌ ها پشت آن، در طول شب نوری ملایم و همیشگی داشته باشید. همچنین عبور دادن ریسه‌ ها از زیر تخت خواب به شما در تاریکی شب هنگام تردد کمک خواهد کرد. اگر در اتاق خود آینه دارید می‌توانید دور آینه را نیز با این ریسه ها تزئین کنید. می‌توانید از این ریسه ها در یک بطری شیشه ای استفاده کنید و با روشن کردن تعداد زیادی از آن ها، جلوه‌ی زیبای این چراغ ها را می‌توانید از بدنه شیشه مشاهده کنید و از آن به عنوان چراغ خواب به هنگام شب استفاده کنید. گاهی اوقات می‌توان با استفاده از ریسه‌ ها یک اثر تجسمی خلق کرد، به عنوان مثال می‌توانید کنجی از اتاقتان را به شکل درختی نورانی دربیاورید و یا می‌توانید ریسه‌ های کوچک نورانی را از حباب لامپ‌ های رشته‌ ایی بزرگ تر عبور دهید. بدین ترتیب یک نورپردازی کاملا متفاوت برای دیوار های اتاق خواهید داشت. در کل دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی به همراه ریسه دور آن ها ایده ای جذاب و منحصر به فرد خواهد بود.
امیدواریم این ایده ها برای تزیین اتاق خواب شما مفید بوده باشد و بتوانید اتاقی زیباتر برای خود بسازید. آیا شما تا به حال اتاق خود را با ریسه های نوری تزئین کرده اید؟ اگر بله می‌توانید ایده هایی که در سر دارید و با آن ها اتاقتان را تزئین کرده اید با ما درمیان بگذارید.


نظرات کاربران
ارسال نظر