لطفا کمی صبر کنید ...
بهترین راه برای آویزان کردن چراغ های پاسیو چیست؟

بهترین راه برای آویزان کردن چراغ های پاسیو چیست؟

چراغ‌های آویزان در اطراف پاسیو یا قسمت ورودی خانه تان راه بسیار خوبی برای ایجاد فضایی دنج است که بتوانید شب‌های گرم تابستان را در آن استراحت کنید. با غروب خورشید، داشتن چند نور ملایم اضافی برای ایجاد حال و هوای فضای بیرون خوب است، اما چگونه می‌توانید آنها را آویزان کنید؟ به طور کلی، هنگامی که در پاسیو هستید، توسط چهار دیوار احاطه نشده اید، بنابراین ممکن است گزینه های شما کمی محدودتر باشد. بهترین مکان برای آویزان کردن چراغ های نخی در فضای باز، استفاده از درختان، ناودان ها، یا درختکاری یا آلاچیق ا


چراغ‌های آویزان در اطراف پاسیو یا قسمت ورودی خانه تان راه بسیار خوبی برای ایجاد فضایی دنج است که بتوانید شب‌های گرم تابستان را در آن استراحت کنید. با غروب خورشید، داشتن چند نور ملایم اضافی برای ایجاد حال و هوای فضای بیرون خوب است، اما چگونه می‌توانید آنها را آویزان کنید؟ به طور کلی، هنگامی که در پاسیو هستید، توسط چهار دیوار احاطه نشده اید، بنابراین ممکن است گزینه های شما کمی محدودتر باشد. بهترین مکان برای آویزان کردن چراغ های نخی در فضای باز، استفاده از درختان، ناودان ها، یا درختکاری یا آلاچیق است که ممکن است داشته باشید. اگر هیچ نقطه بلندی مناسبی برای لنگر انداختن چراغ‌های رشته‌ای ندارید، می‌توانید تیرهای محتاطانه‌ای بخرید که واقعاً خوب کار می‌کنند. گزینه های مختلف زیادی وجود دارد، بنابراین اجازه دهید در حین کاوش کمی عمیق تر بپردازیم:

این که آیا برای چراغ های رشته ای در فضای باز به سیم راهنما نیاز دارید
بهترین راه برای آویزان کردن چراغ های رشته ای
چگونه می توانید بدون استفاده از میخ چراغ های نخی آویزان کنید
چراغ های رشته ای را به خانه خود وصل کنید
آیا برای آویزان کردن چراغ های رشته ای به سیم راهنما نیاز دارم؟
 

یکی از اولین سوالاتی که باید به آن بپردازید این است که آیا می خواهید چراغ ها را به محض اینکه می آیند روشن کنید یا می خواهید از سیم راهنما استفاده کنید. سیم راهنما یک سیم ضخیم تر است که معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. سیم فلزی به طور قابل توجهی ضخیم‌تر از سیم‌های برقی است که چراغ‌های رشته‌ای را به هم متصل می‌کنند و آن را قوی‌تر می‌کنند. مزیت سیم‌های هدایت این است که پشتیبانی بیشتری برای چراغ‌های شما می‌افزاید، عمدتاً اگر از چراغ‌های رشته‌ای با لامپ‌های سنگین‌تر استفاده می‌کنید. علاوه بر این، چون سیم ضخیم تر است، می تواند کشش بیشتری را نگه دارد. این به شما این امکان را می‌دهد تا با نورهای پاسیو خود چراغ‌های مستقیم و بسیار چشم‌گیر ایجاد کنید، به‌جای اینکه آن‌ها در نسیم آویزان شوند یا تاب بخورند.

با بستن چراغ‌های رشته‌ای بر روی کابل ضخیم‌تر و محکم‌تر که محکم لنگر است، می‌توانید طرح‌های جذابی ایجاد کنید. مردم اغلب یک جعبه چراغ تیز در اطراف پاسیو خود ایجاد می کنند، یا ممکن است به طور منظم به جلو و عقب حرکت کنند. استفاده از سیم راهنما نیز به طول عمر چراغ های رشته شما می افزاید. از آنجایی که به‌جای اینکه نقاط لنگر با فاصله چند فوتی از هم فاصله داشته باشند، به‌طور متناوب به سیم فولادی متصل می‌شوند، فشار کمتری روی سیم برق چراغ‌های رشته‌ای وارد می‌شود، بنابراین به راحتی نمی‌شکنند. شما نیازی به استفاده از سیم پشتیبانی ندارید، و اگر چراغ های خود را با دقت متصل کنید، همچنان برای مدت طولانی دوام خواهند داشت.

اما به خاطر داشته باشید که نمی توانید همان کشش را روی سیم کشی نور رشته اعمال کنید. در عوض، ممکن است نیاز داشته باشید که آن را در وسط قرار دهید، که می تواند جذاب باشد و حالتی زیبا و یکنواخت برای شما فراهم کند. اگر لامپ ها را به گونه ای لنگر بیاندازید که یک طول کمتر از دیگری باشد، کاملاً نامرتب به نظر می رسد. اگر می‌خواهید چراغ‌های رشته‌ای با ظاهری زیبا داشته باشید یا مطمئن شوید که تا حد ممکن دوام می‌آورند، از سیم راهنما استفاده کنید. اما ضروری نیست، و اگر بودجه دارید، نگران آن نباشید.

بهترین راه برای آویزان کردن چراغ های رشته ای در فضای باز

در اینجا یک راهنمای ساده برای استفاده از قسمت‌های موجود باغتان برای آویزان کردن چراغ‌های رشته‌ای در فضای باز آورده شده است.

از درختان استفاده کنید
اگر می خواهید چراغ های رشته ای را در فضای باز اضافه کنید، درختان ابزار عالی هستند. آنها ارتفاع طبیعی را به شما می دهند، به راحتی می توان آنها را سوراخ کرد یا پیچ کرد، و حتی وقتی به آرامی توسط مجموعه ای از چراغ ها روشن می شوند، عالی به نظر می رسند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید چراغ های رشته ای را به درخت وصل کنید. ساده ترین کار این است که سیم را دور شاخه ها بپیچید، اگرچه اگر آنها را محکم نکنید، ممکن است شل شوند. وسوسه نشوید که چراغ‌های رشته‌ای را به یک شاخه ببندید - قرار دادن یک گره در سیم می‌تواند پوشش سیم را از بین ببرد و به مرور زمان سیم داخلی را در معرض عناصر قرار دهد. در عوض، یک زیپ کراوات کافی خواهد بود. با این حال، شما همچنین می توانید به راحتی یک قلاب مناسب را به تنه درخت پیچ کنید و از آن به عنوان نقطه لنگر خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید چراغ‌های پاسیو شما کششی داشته باشند، استفاده از قلاب، ایجاد یک خط کشیده را برای شما آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، آنها می توانند به راحتی یک سیم راهنمای فولادی ضد زنگ را پشتیبانی کنند. تنها نقطه ضعف واقعی درختان در دسترس بودن آنهاست. اگر یکی ندارید، کاشت یک درخت کاملاً رشد یافته فقط برای لنگر انداختن چراغ‌های پاسیو کار آسانی نیست! بنابراین اگر یکی دارید، در نظر بگیرید که چگونه می توانید آن را در راه اندازی نورهای رشته ای خود بگنجانید.

از ناودان استفاده کنید

هنگامی که در حال برنامه ریزی یک چیدمان نورپردازی زیبا هستید، بعید است که ناودان خانه شما اولین چیزی باشد که به عنوان مکانی که می توانید چراغ های خود را آویزان کنید، به ذهن خطور می کند. اما اگر در مورد آن فکر کنید، بسیار منطقی است زیرا آنها یک مکان مرتفع با چند نقطه لنگر آسان، شبیه به درختان هستند. فقط به کریسمس فکر کنید - بسیاری از مردم از ناودان خود به عنوان یک راه آسان برای اجرای چراغ های جشن استفاده می کنند، پس چرا این کار را در تمام طول سال برای چراغ های رشته ای در فضای باز خود انجام ندهید؟ می‌توانید چراغ‌های رشته‌ای را در طول ناودان اجرا کنید یا فقط از آن به عنوان یک نقطه برای اضافه کردن یک قلاب استفاده کنید و سپس چراغ‌ها را در سراسر پاسیو به نقطه مرتفع دیگری در مقابل بکشید. اگر قلاب های ناودانی (آمازون) را بخرید که به طور خاص برای این کار طراحی شده اند، آسان تر می شود. این قلاب‌های ساده فقط روی ناودان شما می‌چسبند و چند قلاب کوچک دارند که می‌توانید برای نگه داشتن چراغ‌ها در جای خود انتخاب کنید. از بین همه گزینه ها، این احتمالاً یکی از بهترین ها است فقط به این دلیل که خانه همه دارای لوله های زهکشی است و بنابراین همیشه در دسترس است.

آنها را در اطراف آلاچیق آویزان کنید

آیا در باغ خود یک درخت آلاچیق یا آلاچیق دارید؟ سپس شما واقعاً ساده ترین گزینه را دارید زیرا آنها چندین نقطه لنگر برای چراغ های رشته شما ارائه می دهند. با آلاچیق به اندازه کافی بزرگتر، به سیم راهنما نیاز نخواهید داشت. در عوض، فقط از چند قلاب یا زیپ در اطراف لبه بیرونی استفاده کنید. بهترین چیز در مورد درخت آلاچیق یا آلاچیق این است که وقتی با نورهای رشته ای روشن می شوند چقدر جذاب به نظر می رسند. آنها واقعاً بهترین گزینه هستند اگر یکی از آنها را داشته باشید.

چگونه چراغ های پاسیو را بدون میخ آویزان کنیم؟

شاید خانه خود را اجاره کرده اید و می دانید که نمی توانید از ناخن برای ایجاد آسیب دائمی استفاده کنید. یا شاید با استفاده از میخ برای آویزان کردن چراغ ها احساس راحتی نمی کنید. اگر اینطور است، چند گزینه در دسترس است. اما، البته، برخی از آنها بهتر از دیگران هستند. اولین مورد استفاده از قلاب های فرمان (آمازون) است، اما باید مطمئن شوید که قلاب هایی را خریداری می کنید که برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند و وزن چراغ های رشته ای شما را تحمل می کنند. بعید است که قلاب‌های فرمان رشته‌های طولانی‌تری را در خود نگه دارند، بنابراین فقط برای دویدن کوتاه چند متری مفید هستند، و نه اگر از لامپ‌های شیشه‌ای سنگین استفاده می‌کنید. همچنین برای چسباندن قلاب به یک سطح صاف صاف نیاز دارید. در غیر این صورت، در جای خود باقی نمی ماند. گزینه بخش شما زیپ بند ساده است. اینها واقعاً مؤثر هستند و تنها جنبه منفی آن این است که شما به سطحی نیاز دارید که بتوان آنها را به آن وصل کرد.

اگر از آنها برای لوله ها یا شاخه های درخت استفاده می کنید، خوب است، اما اگر خانه شما دارای سطوح صاف و نقطه لنگر خوبی نباشد، کار نمی کنند. اگر می‌خواهید از زیپ‌ها استفاده کنید، مطمئن شوید که برای چراغ‌هایتان از زیپ‌هایی استفاده می‌کنید که با رنگ سیم مطابقت داشته باشد، و از قیچی استفاده کنید تا پس از بسته شدن در جای خود، زیپ‌ها را جدا کنید. این به آن‌ها کمک می‌کند تا با هم ترکیب شوند و ظاهری یکپارچه و تمیز ببخشند. در نهایت، می توانید به خرید تیرهای نور رشته ای اختصاصی (آمازون) فکر کنید. سپس می توانید آنها را در زمین نرم دفن کنید یا با سنگ و شن وزن کنید. اگر تصمیم دارید که از استفاده از میخ/پیچ خوشحال باشید، همچنین می‌توان آن‌ها را روی عرشه پیچ کرد. اگر آنها را به خوبی از هم جدا کنید عالی به نظر می رسند، و طراحی باریک آنها به این معنی است که کاملا محتاطانه باقی می مانند.

چگونه لامپ های رشته ای پاسیو را به خانه وصل کنیم؟

وصل کردن چراغ‌ها به خانه‌ای بدون هیچ نقطه لنگر دیگری معمولاً شامل میخ یا پیچ است، اما این به برنامه‌های شما بستگی دارد. اگر مایل به آسیب رساندن به ملک نیستید، یا اجاره می دهید، و اگر نصب به احتمال زیاد فقط برای تابستان موقت است، بسته به موادی که در دسترس دارید، قلاب های فرمان می توانند راه حلی برای شما باشند. شما یک سطح صاف می خواهید، اما به خاطر داشته باشید که برخی از UPVC ها به پشت قلاب فرمان نمی چسبند. اگر خانه شما دارای آجر اکسپوز است، می توانید از قلاب های آجری اختصاصی (آمازون) بدون آسیب رساندن به دیوار استفاده کنید. این گیره بر روی آجر واقعی قرار می گیرد و می تواند وزن قابل توجهی را تا 25 پوند در هر گیره نگه دارد. با این حال، نصب دائمی بهتر است با یک سوراخ مناسب و یک قلاب پیچ انجام شود. اگر خانه شما دارای اسکلت چوبی است، می توانید به راحتی آن را سوراخ کنید، اما اگر خانه آجری دارید، فقط از یک قیط بنایی استفاده کنید و به جای ملات، آجر را سوراخ کنید. احتمال فروپاشی آن کمتر خواهد بود. سپس، یک دوشاخه دیواری اضافه کنید و یک قلاب را بپیچید - به راحتی چراغ های شما را تا زمانی که می خواهید آویزان کنید نگه می دارد.

کلمات پایانی
گزینه‌های زیادی برای آویزان کردن چراغ‌های نخی در اطراف پاسیو شما وجود دارد – لازم نیست باعث سردرد شما شود. برخی از آنها برای اجاره نشینانی مناسب هستند که نمی توانند تغییرات دائمی در خانه خود ایجاد کنند. سیم راهنما اختیاری است، اما بسیاری از مردم آن را توصیه می کنند اگر می خواهید خطوط محکمی داشته باشید بدون اینکه به سیم کشی برق فشار بیاورید. اما شاید ترجیح می‌دهید چراغ‌های رشته‌ای خود را پایین بیاورید و در وسط فرو بروید؟ و آیا ترجیح می دهید آنها را به حاشیه پاسیو خود اضافه کنید یا در سراسر آن زیگ زاگ کنید؟


نظرات کاربران
ارسال نظر