لطفا کمی صبر کنید ...
انواع لامپ های سقفی ال ای دی برای منزل شما

انواع لامپ های سقفی ال ای دی برای منزل شما

مکانیسم‌های مختلف نورپردازی سقف شامل نورهای رشته‌ای، لوله‌های فلورسنت و روشنایی LED هستند. با این حال، نورپردازی LED بر اساس ویژگی‌های مختلف مانند ایمنی، روشنایی و مصرف انرژی نسبت به سایر لامپ های سقفی برتری دارد. آنها مقدار قابل توجهی انرژی الکتریکی کمتری نسبت به بقیه مصرف می کنند و دارای لومن بسیار بالاتری نسبت به لامپ های رشته ای هستند. بنابراین لامپ های سقفی ال ای دی مقرون به صرفه تر هستند. بهتر از این، این لامپ ها را می توان در رنگ های مختلف سفارشی کرد و به زیبایی خانه شما می افزاید.

امروزه مردم دیگر از لامپ های سقفی فقط برای روشنایی منزل استفاده نمی کنند. اگرچه روشنایی کاربردی و لامپ های فلورسنت سفید خانه شما را روشن می کنند، اما می توان از آن ها استفاده های دیگری نیز داشت. به عنوان مثال، لامپ های سقفی فرو رفته در اتاق خواب به روحیه آرامش بخش خانه شما می افزاید. این در حای است که به لطف فناوری دیود ساطع نور از کسری از انرژی الکتریکی استفاده شده توسط لامپ های فلورسنت و رشته ای برای این منظور استفاده می شود. بهترین لامپ سقفی LED برای خانه شما به میزان روشنایی مناسب برای اتاق خاص و نوع وسایل بستگی دارد. در این مقاله به انواع لامپ های سقفی ال ای دی برای منزل شما می پردازیم.

کدام نوع لامپ سقفی بهتر است؟


مکانیسم‌های مختلف نورپردازی سقف شامل نورهای رشته‌ای، لوله‌های فلورسنت و روشنایی LED هستند. با این حال، نورپردازی LED بر اساس ویژگی‌های مختلف مانند ایمنی، روشنایی و مصرف انرژی نسبت به سایر لامپ های سقفی برتری دارد. آنها مقدار قابل توجهی انرژی الکتریکی کمتری نسبت به بقیه مصرف می کنند و دارای لومن بسیار بالاتری نسبت به لامپ های رشته ای هستند. بنابراین لامپ های سقفی ال ای دی مقرون به صرفه تر هستند. بهتر از این، این لامپ ها را می توان در رنگ های مختلف سفارشی کرد و به زیبایی خانه شما می افزاید.

آیا لامپ های ال ای دی برای اتاق نشیمن خوب هستند؟


بله. استفاده از لامپ های LED سقفی ظاهری جسورانه در اتاق نشیمن مدرن و کلاسیک شما ایجاد می کند. نصب لامپ های ال ای دی سقفی در اتاق نشیمن، تجربه ای فراتر از این جهان را به شما می دهد که شبیه ستاره های آسمان شب است. برای به دست آوردن نور محیطی دلپذیر، به دنبال لامپ‌های LED با ویژگی‌های جالب مانند سایه‌های سوراخ‌دار پایین و بالا باشید تا لکه‌هایی از نور را مشاهده کنید که در سراسر سقف شما پخش می‌شود. لامپ های سقفی ال ای دی مدرن، درام و سبک مدرن را به اتاق نشیمن شما می بخشند. چه لامپ سقفی ال ای دی گرد یا مربع، اتاق نشیمن برای هر طرح و ترکیب نوری باز است. از چراغ‌های آویز و لوستر گرفته تا پایه‌های نیمه فلاش و فلاش، لامپ‌های LED برای اتاق نشیمن به ترکیبی از چندین نوع وسایل روشنایی بستگی دارد.

انواع لامپ سقفی برای خانه شما


لامپ های مسطح سقفی
لامپ های نصب‌شده، چراغ‌هایی هستند که روی یک سطح صاف مانند سقف خانه شما نصب می‌شوند و از سطح بیرون زده‌اند. چراغ های مسطح سقفی معمولا در اتاق های بزرگ مانند اتاق نشیمن یا سالن کنفرانس استفاده می شود. این لامپ ها روشن تر هستند و برای اتاق هایی با سقف کم ارتفاع مناسب هستند.

روشنایی کاربردی
چراغ های شهری رایج ترین نوع چراغ های سقفی هستند و در مراکز خرید و مراکز مشابهدیده می شوند و حتما شما هم آن ها را دیده اید. با این حال، آنها در حال منسوخ شدن هستند و احتمالاً چراغ های کاربردی را در خشکشویی های عمومی پیدا خواهید کرد. آنها یا در داخل محفظه های جداگانه همراه با لامپ های LED نصب می شوند یا در سقف ها قرار داده می شوند. این یک گزینه روشنایی بسیار کم مصرف است.

لامپ غیر مستقیم LED
با ایجاد تغییرات جزئی در چراغ های سقفی معمولی خود می توانید نور غیر مستقیم LED را دریافت کنید. چراغ های LED غیرمستقیم ممکن است یک وسیله بزرگ یا کوچک باشد که روی سقف شما نصب شده است و نوارهایی از نور LED در اطراف آن نصب شده است. باعث می شود اتاق شما بزرگتر به نظر برسد. خوبی این لامپ ها دراین است که شما می توانید نور غیر مستقیم LED را به تنهایی نصب کنید. متأسفانه لامپ های LED گران هستند. 

چراغ های فلاش
این لامپ ها وسایل روشنایی با پایه صاف وصل شده به سقف شما هستند. فلاش لایت در اندازه های مختلف بین 12 تا 24 اینچ موجود است. آنها بهترین گزینه روشنایی برای اتاق های کوچک مانند توالت یا حمام هستند. از آنجایی که پایه صافی دارند، به ندرت می افتند، که آنها را به گزینه ای مطمئن تبدیل می کند. بسته به ارتفاع سقف شما، یک چراغ فلاش نور خود را به طور مساوی در سراسر اتاق پخش می کند. اگر اتاق بزرگ است، به یک لامپ سقفی LED بزرگتر با روشنایی بیشتر نیاز دارید.

چراغ های نیمه فلاش
چراغ های نیمه فلاش حدود 4 تا 8 اینچ زیر سقف شما آویزان است. بنابراین، اگر ارتفاع سقف شما حدود 10 فوت است، چراغ های نیمه فلاش به راحتی مسافت را پوشش می دهند. مهمترین مزیت آنها این است که تعویض لامپ سریع و آسان است. برخلاف نور فلاش که نور را مستقیماً به سمت پایین هدایت می کند، نیمه فلاش نور را به سمت سقف و همچنین پایین هدایت می کند و باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد و سقف بلندتر به نظر برسد.


چگونه بهترین چراغ های سقفی LED را انتخاب کنیم؟

اندازه
هر زمان که چراغ‌ها را در خانه خود نصب می‌کنید، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک منطقه وسیع را برای روشنایی یکنواخت داخل خانه خود می‌پوشانید. اطمینان حاصل کنید که اندازه لامپ سقفی LED را که از نظر طول یا قطر ذکر شده است بررسی کنید. لامپ های سقفی ال ای دی دور نیز حدود 15 اینچ و برای چراغ های سقفی ال ای دی مربعی حدود 60 اینچ رتبه بندی می شوند.

وات
علاوه بر داشتن یک لامپ سقفی LED بزرگ برای روشنایی یکنواخت، خانه شما به نورهای قدرتمند نیز نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که می توانید همه چیز را در خانه خود ببینید. مانند هر شکل دیگری از روشنایی، چراغ های LED دارای رتبه بندی قدرت متفاوتی هستند، از گزینه های ارزان قیمت گرفته تا گزینه های بالاتر. برای روشنایی قوی تر، لامپی با درجه قدرت بالا انتخاب کنید.

دمای رنگ
هنگام خرید یک لامپ ال ای دی برای خانه خود، از رنگ روشن آن اطمینان حاصل کنید. آیا می توانید ساعت های متمادی زیر آن رنگ روشن کار کنید؟ برای تعیین رنگ این چراغ های LED، دمای رنگ آنها را بررسی کنید. دمای گرمتر (2500-3000K) کمی نارنجی یا زرد است، در حالی که دمای سرد (5000-6000k) کمی آبی یا سفید است.


چراغ های سقفی ال ای دی نوریکس
همانطور که در بالا توضیح داده شد، انواع مختلفی از لامپ های سقفی LED وجود دارد. در زیر برخی از محصولات لامپ سقفی مجموعه نوریکس آورده شده است:

چراغ سقفی LED (سفید معمولی)
نور ساطع شده از این لامپ زیبا بوده و دارای ضریب عبور نور بالایی از مواد PMMA می باشد. این ماده برای مدت طولانی با همان رنگ باقی می ماند. منابع نور LED با کیفیت بالا با قابلیت عبور بالای پوشش نور PMMA برای تولید نور نرم، راحت و سالم. این لامپ دارای هیچ گونه صفحه نمایش پاشش، جیوه، سبز، محیط زیست یا محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیست.

این لامپ راندمان نوری بالا، رندر رنگ خوب و شار نوری و راندمان نوری بالا را به شما می دهد. این محصول CHINT دارای جریان ثابت و باکیفیت است و همچنین دارای حفاظت در برابر جریان بیش از حد، کمبود ولتاژ، اتصال کوتاه و بدون بار بوده و قابلیت اطمینان و پایداری دارد.  بهترین استفاده از آنها در ویلاها، اتاق های کنفرانس، ادارات، بیمارستان ها، مراکز خرید و هتل ها است. چراغ های سقفی در درجه بندی قدرت، اندازه و روشنایی متفاوت ظاهر می شوند.

چراغ نقطه ای سقفی LED-01 (نور بالا)
آیا به یک چراغ سقفی با طراحی لوکس مدرن به سبک اروپایی نیاز دارید؟ سپس شما باید این لامپ را در نظر بگیرید. در رنگ های مختلف موجود است. در بدنه آلومینیومی دایکاست با دسته گشاد ساخته شده است که نصب آن را آسان می کند.

این لامپ دارای یک لنز اپتیکال پیچیده است که امکان کنترل دقیق نور را فراهم می کند. همچنین به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی، یک منبع روشنایی اقتصادی است.

این لامپ همچنین دارای یک تراشه LED با کیفیت بالا است که با نخ طلایی محصور شده است و بازده صرفه جویی در مصرف انرژی حدود 80٪ است. منبع تغذیه آی سی آن هوشمند با حفاظت از اتصال کوتاه، اضافه بار و ولتاژ پایین است.  این چراغ های سقفی در درجه بندی های قدرت، اندازه ها و روشنایی های مختلف ظاهر می شوند. بهترین استفاده از آنها در ویلاها، اتاق های کنفرانس، ادارات، بیمارستان ها، مراکز خرید و هتل ها است.

چراغ سقفی ال ای دی (به شکل دم ققنوس)
این سقف دارای خواص زیادی شبیه به چراغ سقفی CHINT (سفید معمولی) است. شاسی آن از مواد آلیاژی استفاده می کند که نور آن از ضریب عبور نور بالای وارداتی مواد PMMA استفاده می کند که برای مدت طولانی رنگ آن را تغییر نمی دهد. این محصول دائماً جریان محور بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین دارای حفاظت در برابر جریان بیش از حد، کمبود ولتاژ، اتصال کوتاه و بدون بار است و قابلیت اطمینان و پایداری دارد.

این لامپ راندمان نوری بالا، رندر رنگ خوب و شار نوری و راندمان نوری بالا را به شما می دهد. با این حال، این لامپ هیچ گونه محافظی در برابر پاشش، جیوه، سبز، محیط زیست یا اشعه ماوراء بنفش ندارد. قابل استفاده در ویلاها، بیمارستان ها، مراکز خرید، اتاق های کنفرانس، ادارات و هتل ها. می‌توانید از بین رتبه‌بندی‌های مختلف قدرت، اندازه‌ها و سطوح روشنایی آن را انتخاب کنید.

خلاصه
چه درست کردن غذا در آشپزخانه، چه دوش گرفتن در حمام یا استراحت در اتاق نشیمن باشد، نور خوب فضای داخلی شما را زیباتر می کند. حتی می توانید با نصب یک لامپ LED، نور را بیشتر بهبود ببخشید. چه لامپ ال ای دی مربعی و چه لامپ ال ای دی گرد، نصب چراغ های ال ای دی به خانه شما جذابیتی می دهد که لامپ های فلورسنت معمولی یا لامپ های رشته ای نمی توانند.

لامپ های ال ای دی نوریکس از بهترین لامپ های موجود در بازار هستند. نوریکس با در نظر گرفتن ایمنی، دوام و زیبایی ساخته شده است، برای ارائه بهترین لامپ ال‌ای‌دی سنگ تمام گذاشته است. برای انتخاب لامپ LED مورد نظر خود به وب سایت ما مراجعه کنید. ما عمدتا لامپ های سقفی را به صورت عمده می فروشیم، اما شما می توانید تکی نیز خرید داشته باشید.


نظرات کاربران
ارسال نظر