لطفا کمی صبر کنید ...
آیا لامپ های ال ای دی برق زیادی مصرف می کنند؟

آیا لامپ های ال ای دی برق زیادی مصرف می کنند؟

امروزه لامپ های ال ای دی به دلیل کارایی بالا، مصرف انرژی کم و خروجی نور خوب به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه، ال ای دی ها ارزش بیشتری نسبت به لامپ های رشته ای دارند. طیف گسترده ای از رنگ ها در حال حاضر در نورپردازی LED موجود است، که تزیین خانه و محل کار را برای افراد آسان تر می کند. ادارات از نور ال ای دی بهره زیادی می برند. کار در یک دفتر مستلزم استفاده مداوم از برق است. روشنایی LED کم مصرف ترین گزینه موجود در حال حاضر است. البته، این تنها مزیت تغییر به LED نیست. این دلایل



امروزه لامپ های ال ای دی به دلیل کارایی بالا، مصرف انرژی کم و خروجی نور خوب به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه، ال ای دی ها ارزش بیشتری نسبت به لامپ های رشته ای دارند. طیف گسترده ای از رنگ ها در حال حاضر در نورپردازی LED موجود است، که تزیین خانه و محل کار را برای افراد آسان تر می کند. ادارات از نور ال ای دی بهره زیادی می برند. کار در یک دفتر مستلزم استفاده مداوم از برق است. روشنایی LED کم مصرف ترین گزینه موجود در حال حاضر است. البته، این تنها مزیت تغییر به LED نیست. این دلایل دیگر را بررسی کنید!

آیا لامپ های ال ای دی برق کمتری مصرف می کنند؟


نورپردازی LED باعث صرفه جویی در هزینه می شود زیرا از الکتریسیته کمتری استفاده می کند و عمر طولانی تری نسبت به لامپ های رشته ای، هالوژنی و کم مصرف (CFL) دارد که گران تر هستند.

بالاترین لومن لامپ LED چیست؟


همانطور که LED ها محبوب تر می شوند، وات در تعیین روشنایی کمتر می شود. اگر قبلاً چیزی در مورد آن نشنیده اید، اندازه گیری لومن از نظر نور دشواری است. به راحتی می توان دید که چگونه می توان وات و لومن خروجی چندین لامپ رشته ای را با هم مقایسه کرد. لامپ های ال ای دی باید الان نصب شوند. نکات مطرح شده قانع کننده است. علاوه بر این، لامپ های LED بسیار کارآمدتر از لامپ های رشته ای هستند. صرفه جویی در هزینه قبض برق به این روش سازگار با محیط زیست می افزاید. روشنایی لامپ LED تغییر رنگ و ادغام لامپ رشته ای LED با سیستم امنیتی یا دستیار صوتی شما توسط LED ها در خانه هوشمند مدرن امکان پذیر شده است. اگر هنوز از لامپ‌های رشته‌ای استفاده می‌کنید، در آینده باید آن‌ها را تعویض کنید. برای روشن‌ترین نور LED یا لامپ ال‌ای‌دی بالاترین لومن در خانه‌تان، از لامپ ال‌ای‌دی 5000 لومن فیلیپس فراتر نروید.

لامپ LED قابل تنظیم روشن ترین لامپ "سفید گرم" با نور LED است. این لامپ 3500 لومن دارای رنگ سفید گرم و کم مصرف است. همچنین به عنوان یک لامپ LED در شب گزینه بسیار خوبی است. برای یک گاراژ یا انبار، روشن ترین لامپ LED موجود است. خروجی نور 5500 لومن برای لامپ LED SANSI 40W است. کیفیت "نور روز" 5000K چیزی است که با این لامپ به دست می آورید.


انواع لامپ های ال ای دی

1. لامپ LED
نورپردازی معماری مدرن می تواند به طور قابل توجهی از لامپ های ال ای دی بهره مند شود. لامپ های دیود ساطع کننده نور (LED) هم سازگار با محیط زیست و هم کارآمد هستند. با لامپ های LED، هیچ گونه سوسو زدن و حداقل تابش خیره کننده وجود ندارد. همچنین می توان از یک سوئیچ دیمر برای تنظیم روشنایی نور LED برای مطابقت با فضای اتاق استفاده کرد. با استفاده از لامپ‌های LED، می‌توانید از بین رنگ‌ها و سبک‌های مختلف انتخاب کنید تا خانه یا محل کار خود را شادتر نشان دهید.

2. لامپ های پنل ال ای دی
این نوع یک شگفتی نازک معماری به شکل چراغ های پانل LED است. علاوه بر این، چراغ‌های پنل ال‌ای‌دی در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند، با محیط‌زیست مهربان هستند، خروجی گرمای کمی دارند و نیازی به نگهداری ندارند. چراغ‌های پنل ال‌ای‌دی به‌طور باورنکردنی ماندگاری بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را برای چندین سال در یک زمان استفاده کرد. برای طول عمر LED، خروجی نور بهتر از یک CFL است و هرگز کم نور نمی شود. دمای رنگ نور پنل LED وابسته به دما از سفید گرم تا نور روز سرد تا روز سرد متغیر است.

از آنجایی که ممکن است برای روشن کردن سقف های تقلبی و فضای کار اولیه استفاده شود، چراغ های پنل LED برای دفاتر در هر اندازه ای ایده آل هستند. این لامپ نور کافی برای جلوگیری از خستگی چشم برای کسانی که نیاز به خواندن یا کار با لپ تاپ دارند فراهم می کند.

3. چراغ های لوله LED
در مقایسه با لامپ های فلورسنت، چراغ های LED مقرون به صرفه تر، سازگار با محیط زیست، تولید گرما کمتر و نگهداری کار کمتری هستند. علاوه بر این، چراغ های لوله LED نور یکنواخت و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق ایجاد می کنند و آنها را به یک انتخاب عالی تبدیل می کنند. چراغ های لوله LED را می توان در دفاتر با سقف بلند استفاده کرد زیرا کل فضا را روشن می کند.


لامپ ال ای دی نوریکس


لامپ LED-01
ال ای دی ها این قابلیت را دارند که در سطح بسیار بالایی به خوبی بدرخشند. برای تبدیل به ال ای دی یا نورپردازی کم مصرف دیگر، به جای نور لامپ، به خروجی لومن لامپ نگاه کنید.

لامپ LED-02
LED ها می توانند سطح بالایی از درخشندگی تولید کنند. به همین دلیل است که وقتی صحبت از LED یا سایر چراغ‌های کم مصرف به میان می‌آید، وات دیگر یک نشانگر قابل اعتماد برای خروجی نور نیست. در عوض، به خروجی لومن لامپ نگاه کنید.

لامپ LED-03
آنها می توانند 70 درصد انرژی خود را به دلیل خروجی لومن بالا در هر وات به نور تبدیل کنند. از آنجایی که آنها انرژی را با تبدیل آن به گرما هدر نمی دهند، به طور قابل توجهی کارآمدتر از لامپ های سنتی هستند. برای همان مقدار نور خروجی یک لامپ رشته ای 40 واتی، تنها به یک لامپ ال ای دی 6 وات نیاز است و دمای پایین آنها نیز استفاده از آنها را ایمن تر می کند.

وقتی صحبت از کنترل موتورهای الکتریکی، اتوماسیون ساختمان و محصولات ایمنی به میان می آید، چینت یک توزیع کننده قابل اعتماد تنها بهترین مارک ها است. در طول دو دهه گذشته، ما به دلیل شایستگی خود در اتوماسیون صنعتی شهرت کسب کرده ایم.

در سیستم های هوشمند ساختمان چینت، بهترین ها در سیستم های الکتریکی، مکانیکی، آتش نشانی و امنیتی یکپارچه شده است. آزمایش های زیست محیطی و مدیریت پارکینگ دو نمونه از این موارد هستند. گزینه های امنیتی LED، منظره، معماری و نورپردازی منظره. لامپ های کار قابل شارژ و سرشعله های باتری دار به شما امکان می دهند بدون برق کار کنید.

لامپ های ال ای دی چقدر انرژی مصرف می کنند؟

از آنجایی که نور دیود نسبت به نور رشته ای کارآمدتر است، LED ها انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای مصرف می کنند. بیش از هفتاد و پنج درصد انرژی کمتری توسط لامپ های LED در مقایسه با لامپ های رشته ای مصرف می شود. این اختلاف در سطوح توان پایین به طور قابل توجهی بارزتر است. لامپ‌های ال ای دی روشن در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای 50 واتی، تنها 11 تا 12 وات مصرف می‌کنند، اما همان مقدار نور را تولید می‌کنند. وقتی نوبت به خرید لامپ های جدید می رسد، ممکن است با تعداد به ظاهر نامحدودی از انتخاب ها روبرو شده باشید.

انواع تکنولوژی نور جدید با پیشرفت های اخیر به ما ارائه شده است. نورپردازی در طول زمان تکامل یافته است، از منابع ساده نور به منابعی که می توانند امواج صوتی را تشخیص دهند و حتی آنهایی که می توانند باکتری ها را بکشند (بله، این یک چیز واقعی است).

آیا با LED ها می توانم در هزینه ها صرفه جویی کنم؟
ال ای دی ها در حال حاضر به طور گسترده ای به عنوان راهی برای صرفه جویی در انرژی پذیرفته شده اند، اما برخی از مصرف کنندگان هنوز از پرداخت پول اضافی برای آنها محتاط هستند. ولی ارزشش را دارد.


نتیجه
خانه ها بدون توجه به چیدمان و طراحی، همیشه به لامپ ها وابسته هستند، به خصوص در شب. به همین دلیل، هرکسی ممکن است یک بار در زندگی خود بپرسد که لامپ هایشان چقدر انرژی یا برق مصرف می کنند. مردم ممکن است نگران هزینه ها و مصرف انرژی باشند، حتی اگر فقط یک لامپ باشد.

این خوب است که لامپ هایی مانند LED وجود دارد که به طور کلی راحت، زیبا و اقتصادی هستند. شما لازم نیست خیلی نگران باشید که خانه شما در شب نوری را که شایسته آن است دریافت کند. با لامپ ال ای دی نوریکس می توانید همه چیز را انجام دهید و جشن بگیرید!


نظرات کاربران
ارسال نظر