لطفا کمی صبر کنید ...
آیا چراغ های نواری LED برای خوابگاه ها نیز مناسب هستند؟

آیا چراغ های نواری LED برای خوابگاه ها نیز مناسب هستند؟

چراغ‌های نواری LED که اغلب برای نورپردازی خانه استفاده می‌شوند. بسیاری از مردم هنگام خاموش شدن چراغ های سقفی از چراغ های نواری برای زیبایی خانه خود استفاده می کنند. این چراغ ها اغلب چندین گزینه رنگی را ارائه می دهند یا به طور خودکار در میان رنگ ها چرخش می کنند. برای دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می‌کنند، چراغ‌های LED می‌توانند کمی تنوع را القا کنند. اتاق‌های خوابگاه همگی شبیه به هم به نظر می‌رسند و آن لوازم کوچک می‌تواند تفاوت بزرگی در فضا ایجاد کند. ممکن است دوست داشته باشید برای برجسته کردن ی


چراغ‌های نواری LED که اغلب برای نورپردازی خانه استفاده می‌شوند. بسیاری از مردم هنگام خاموش شدن چراغ های سقفی از چراغ های نواری برای زیبایی خانه خود استفاده می کنند. این چراغ ها اغلب چندین گزینه رنگی را ارائه می دهند یا به طور خودکار در میان رنگ ها چرخش می کنند. برای دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می‌کنند، چراغ‌های LED می‌توانند کمی تنوع را القا کنند. اتاق‌های خوابگاه همگی شبیه به هم به نظر می‌رسند و آن لوازم کوچک می‌تواند تفاوت بزرگی در فضا ایجاد کند. ممکن است دوست داشته باشید برای برجسته کردن یک ویژگی، در یک قسمت خاص از اتاق خوابگاه خود چراغ های نواری قرار دهید. از طرف دیگر، آنها می توانند حاشیه ای در سراسر اتاق باشند تا بتوانید نور خود را متناسب با روحیه خود تغییر دهید.

آیا استفاده از  نوار ال ای دی در خوابگاه مجاز است؟ آیا در صورت استفاده  قوانین را زیر پا می گذارید؟

چراغ های نواری LED در برخی از خوابگاه ها مجاز است اما ممکن است در برخی دیگر مجاز نباشد. شما خوابگاه خود را به عنوان مستاجر اجاره می کنید، درست مانند یک آپارتمان، بنابراین از شما انتظار می رود که خوابگاه را در شرایط اولیه خود حفظ کنید. برای توضیح بیشتر با هماهنگ کننده خوابگاه خود صحبت کنید.

برای کمک به اضافه کردن نوار LED به خوابگاه خود، به موارد زیر می پردازم:

قوانین در مورد اجاره خوابگاه و اضافه کردن نور خود را
خطرات چراغ های LED در خوابگاه ها
راه هایی برای نصب چراغ های نواری بدون ایجاد آسیب دائمی
آیا می توانید چراغ های نوار LED را در خوابگاه نصب کنید؟
خوابگاه دانشجویی

وقتی یک اتاق خوابگاه اجاره می کنید، مستاجر هستید. توافقی بین شما، مستاجر و صاحبخانه یا مالک ملک وجود خواهد داشت. شما قبل از نقل مکان قراردادی امضا کرده اید و این قرارداد مسئولیت های شما را در هنگام اجاره اتاق خوابگاه مشخص می کند. زمانی که خوابگاه خود را اجاره می کنید کمی آزادی خواهید داشت، اما اجازه ندارید تغییرات دائمی در اتاقی که در آن اقامت دارید ایجاد کنید. انتظار می رود که وقتی از خانه بیرون می روید، اتاق ظاهری ساده داشته باشد. همانطور که قبل از اینکه برای اولین بار وارد خانه شوید.

افزودن شخصیت به یک اتاق عمومی خوابگاه همیشه آسان نیست.

با این حال، اتاق خوابگاه شما برای مدتی خانه شماست و شما شایسته این هستید که در آن احساس راحتی کنید. اگر نوارهای LED خوابگاه شما را بهتر نشان می‌دهند، ممکن است اجازه نصب آنها را داشته باشید. اگر چراغ‌های نواری نصب می‌کنید، مطمئن شوید که آسیب دائمی وارد نمی‌کنید. بررسی کنید که اجازه حضور آنها در خوابگاه را دارید و اگر نیاز به توضیح دارید از هماهنگ کننده خوابگاه خود بپرسید. اکثر آنها بسیار درک خواهند بود، بنابراین تا زمانی که خطرات را در نظر گرفته اید باید به شما اجازه داده شود که یک نوار (یا بیشتر) اضافه کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید راهنمای کامل من در مورد چراغ های نوار LED را بخوانید.

خطرات نصب چراغ های LED در خوابگاه چیست؟

وقتی چراغ های نواری خود را نصب می کنید، ممکن است به دیوارها آسیب برسانید. راه‌های مختلفی برای نصب چراغ‌های نواری وجود دارد، بنابراین ضروری است مطمئن شوید که انتخاب شما شامل سوراخ‌کاری یا آسیب به رنگ‌ها نمی‌شود. اگر به دیوارهای اتاق خوابگاه خود آسیب بزنید، ممکن است سپرده خود را از دست بدهید و انتظار می رود که هزینه های تعمیرات را پوشش دهید.

قبل از نصب چراغ های نواری روی دیوار، بهتر است یک آزمایش کوچک انجام دهید. اکثر نوارهای LED با نوار مخصوص خود عرضه می شوند. قبل از اینکه متعهد به نصب چراغ های نواری شوید، مقدار کمی چسب به دیوار بچسبانید و بررسی کنید که آیا همانطور که انتظار می رود می چسبد یا خیر. این نباید در یک مکان واضح باشد، بلکه در گوشه ای باشد که به راحتی قابل مشاهده نباشد. بگذارید چسب چند روز بماند، سپس سعی کنید آن را از دیوار جدا کنید. بررسی کنید که آیا نوار آنطور که باید جدا می شود یا آثاری از خود باقی می گذارد یا رنگ را از بین می برد. اگر نوار نوار شما به رنگ اتاق خوابگاه شما آسیب رسانده است، باید بتوانید به تنهایی یک تعمیر جزئی انجام دهید. تعمیر مقدار کمی آسیب بسیار ساده تر از این است که متوجه اشتباه خود شوید وقتی می خواهید خارج شوید و تمام نوارهای LED خود را بردارید. به همین دلیل است که یک آزمون بسیار مهم است. همانطور که گفته شد، اگر نیاز به رنگ آمیزی کمی دارید، مطمئن شوید که از رنگ مناسب استفاده می کنید. شما باید رنگ موجود را مطابقت دهید و نوع رنگ مناسب را انتخاب کنید.

اکثر اتاق‌های خوابگاه دارای رنگ براق و بادوام هستند، اما اگر دیوارهای اتاق خوابگاه شما در حال حاضر مات هستند، از براقی استفاده نکنید. فراموش نکنید که قبل از نصب چراغ های نواری، وضعیت آنها را بررسی کنید. به عنوان یک محصول الکتریکی، نوارهای LED خطر الکتریکی کوچکی را در بر دارند. با این حال، این حداقل است و اگر سیم ها همه در شرایط خوبی باشند، نباید مشکلی ایجاد کند. اگر نمی توانید بدون آسیب رساندن به دیوارها یک چراغ نواری نصب کنید - یا به سادگی مجاز به استفاده از چراغ نواری نیستید - پس چرا نور رشته ای را امتحان نکنید؟ آنها ممکن است به اندازه یک چراغ نواری که در یک فرورفتگی فرو رفته است محتاط نباشند. با این حال، آنها همچنان به فضای اتاق شما می افزایند و می توانند با استفاده از چسب کمتر محکم نگه داشته شوند یا در اطراف مبلمان پیچیده شوند، بنابراین آسیبی به آنها وارد نمی شود. مانند چراغ های نواری، چراغ های رشته ای ارزان و کم مصرف هستند و گزینه ای عالی برای بافتن دور قفسه یا آینه هستند. در اینجا یک هک زندگی فوق العاده برای همه دانش آموزان است. اکثر سالن ها دارای نوعی تخته روی دیوار هستند که می توانید تصاویر را در آن قرار دهید. حداقل در مورد سالن های من که چند سال پیش در دانشگاه بودم اینطور بود. این برد از نظر نصب چراغ های نواری روی آن عالی است زیرا آسیب نمی بیند.

چگونه چراغ های نواری را بدون آسیب رساندن به دیوارها نصب کنیم؟

اگر بررسی کرده‌اید که مجاز به نصب چراغ‌های نوار LED هستید، مطمئن شوید که به دیوارهای خوابگاه خود آسیبی نرسانید و در نهایت هزینه تعمیرات پرهزینه‌ای را دریافت نکنید. مهم است که هنگام نصب چراغ های نواری خود مراقب باشید. چراغ های نواری را در مکان و اتاقی با تهویه مناسب نصب کنید. نوارهای شما احتمالا با نوار مخصوص به خود خواهند آمد. در غیر این صورت، می توانید نوار چسب دو طرفه (آمازون) را خریداری کنید. همانطور که توضیح دادم یک منطقه کوچک را آزمایش کنید تا ببینید آیا دیوارها آسیب می بینند یا خیر. اگر می خواهید چراغ های نواری خود را نصب کنید، نوار را به اندازه مناسب ببرید.

دیوارهای خود را با تمیز کردن آنها با یک پارچه مرطوب و سپس خشک کردن آنها با دقت آماده کنید. سپس یک طرف نوار چسب را جدا کرده و با فشار ملایم به دیوار بچسبانید. وقت خود را صرف کنید و قبل از اینکه نوار را در جای خود محکم کنید، مطمئن شوید که صاف است. چراغ های نوار LED شما نیز باید به اندازه مناسب اتاق خوابگاه شما بریده شوند. فقط در امتداد خطوط تعیین شده برش دهید. در غیر این صورت، خطر قطع مدارهای الکتریکی و شکستن چراغ های نواری خود را دارید. می توانید از قیچی برای برش دادن چراغ های نواری و خط کش یا متر نوار استفاده کنید تا مطمئن شوید که اندازه گیری دقیق را انجام داده اید. هنگامی که نوار نوری شما به اندازه بریده شد، آن را با نوار چسب دو طرفه به دیوار خود بچسبانید. به سادگی نوارهای LED را در اطراف چارچوب تخت، کابینت یا میز خود در اتاق نصب کنید. فقط مطمئن شوید که ناحیه تنگ نباشد، بنابراین نوار جریان هوای کافی داشته باشد.

کلمات پایانی
چراغ های نواری LED یک راه ایمن و مقرون به صرفه برای افزودن شخصیت به اتاق خوابگاه شما هستند. با این حال، ممکن است اجازه نصب آنها را نداشته باشید. بهتر است با کسانی که مسئول تنظیم قوانین خوابگاه شما هستند، مشورت کنید. اگر چراغ‌های نواری نصب می‌کنید، مطمئن شوید که آسیب دائمی به جا نمی‌گذارند. برخی از سطوح به خوبی با نوار چسب برای چراغ های نواری چسبانده نمی شوند. با پاک کردن دیوارها و خشک کردن کامل آنها، شانس موفقیت خود را افزایش دهید. اگر چراغ‌های نوار LED شما نمی‌چسبند، ممکن است به یک نوار چسب قوی‌تر یا چیزی مانند نوار فرمان نیاز داشته باشید. از هیچ چیزی برای ایجاد سوراخ در دیوارها یا جا گذاشتن چسب در هنگام خروج استفاده نکنید.

آیا نکاتی در مورد بهترین چسب ها برای استفاده روی دیوارهای خوابگاه دارید؟ نکات شما برای شخصی سازی اتاق خوابگاه چیست؟ از نظرات زیر استفاده کنید تا به من اطلاع دهید که چگونه اتاق خوابگاه کالج خود را بهبود بخشیده اید.


نظرات کاربران
ارسال نظر