لطفا کمی صبر کنید ...
نحوه استفاده از چراغ های LED برای دکوراسیون منزل

نحوه استفاده از چراغ های LED برای دکوراسیون منزل

اگر اینجا هستید، ما مطمئن هستیم که از قبل با دلایل متعددی که چرا جهان در حال روی آوردن به انواع چراغ های LED به عنوان راه حل های روشنایی است، آشنا هستید. هیچ نکته ای برای حدس زدن وجود ندارد که اگرچه بهره وری انرژی، صرفه جویی بیشتر، سازگاری با محیط زیست برخی از نکاتی است که همه ما سعی می کنیم با انتخاب چراغ های LED آن را بررسی کنیم، دکوراسیون خانه مزیت دیگری است که LED ها روی میز می آورند. بله شما آن را درست خواندید. بسیاری از ما آگاه نیستیم، اما نورپردازی علاوه بر ایفای نقش عملکردی خود، می تواند



اگر اینجا هستید، ما مطمئن هستیم که از قبل با دلایل متعددی که چرا جهان در حال روی آوردن به انواع چراغ های LED به عنوان راه حل های روشنایی است، آشنا هستید. هیچ نکته ای برای حدس زدن وجود ندارد که اگرچه بهره وری انرژی، صرفه جویی بیشتر، سازگاری با محیط زیست برخی از نکاتی است که همه ما سعی می کنیم با انتخاب چراغ های LED آن را بررسی کنیم، دکوراسیون خانه مزیت دیگری است که LED ها روی میز می آورند. بله شما آن را درست خواندید. بسیاری از ما آگاه نیستیم، اما نورپردازی علاوه بر ایفای نقش عملکردی خود، می تواند ظاهر و احساس فضای زندگی شما را به شدت تغییر دهد و تأثیر مستقیمی در تنظیم حال و هوای آن داشته باشد. در حالی که چراغ های LED را برای دکوراسیون منزل در نظر می گیریم، باید به خاطر داشته باشید که این طرح باید با سبک و دکور در تمام قسمت های خانه شما ترکیب شود. از نوع وسایل روشنایی گرفته تا رنگ و تن نورها و مهمتر از همه، محل قرارگیری آنها - همه این عوامل با هم تعیین می کنند که فضای شما چقدر زیبا به نظر می رسد.


انواع مختلف نورپردازی چیست؟

برای اینکه بتوانید طراحی نور چراغ های LED خود را برای دکوراسیون منزل برنامه ریزی کنید، ابتدا کمی بیشتر در مورد انواع نورپردازی و نحوه نفوذ آن به نقش زیبایی شناسی از نقش عملکردی عنوانی آن آشنا می شویم. اساساً، نورپردازی به سه شکل وجود دارد - محیطی، وظیفه ای و لهجهی. نور محیطی که برای تامین روشنایی کلی طراحی شده است، سطح روشنایی عمومی و یکنواختی را ایجاد می کند. نقش مهمی در تنظیم لحن فضا دارد، به همین دلیل است که معمولاً نرم یا پراکنده است و در حالت ایده‌آل باید در تنظیمات کم‌نور از روز تا شب باشد. نور محیط معمولاً در مناطق استراحت، اتاق خواب های اصلی و راه پله ها مهم است، فضاهایی که به دید مطلوب نیاز دارند.

برای کارهای دقیق مانند خواندن، آراستن یا آشپزی، فرد نیاز به نور متمرکز و شدیدتر دارد. اینجا جایی است که نورپردازی وظیفه ای وارد عمل می شود، زیرا روشن تر و موثرتر از نورپردازی محیطی است. همانطور که از نامش پیداست، نورپردازی وظیفه کمک به فرد برای انجام وظیفه ای است که یک فضای برای آن در نظر گرفته شده است. لایه لایه است، بیش از نور محیطی، و بیشتر روی کار متمرکز است. لایه سوم نورپردازی، هدف زیبایی شناختی بیشتری دارد تا کاربردی. به آن نورپردازی تاکیدی می گویند و برای جلب توجه بیننده به نقطه مورد علاقه اضافه می شود. نورپردازی برجسته به فضای شما درام می بخشد و دکوراسیون کلی را بهبود می بخشد. هنگامی که ما به نحوه استفاده از چراغ های LED برای دکوراسیون خانه نگاه می کنیم، روی یک طرح نورپردازی تمرکز می کنیم که به قرارگیری در درجه اول در زمینه نورپردازی تاکیدی توجه می کند.

چرا چراغ های ال ای دی برای دکوراسیون منزل مناسب هستند؟

چراغ‌های LED نه تنها دوام بیشتری دارند و در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه در شکل‌ها و سبک‌های بسیار متنوعی وجود دارند که می‌توانند به طور یکپارچه در دکوراسیون اتاق جا بیفتند. پیش از این، بسیاری در برابر استفاده از چراغ‌های LED برای دکوراسیون خانه مقاومت می‌کردند، زیرا آنها نمی‌توانستند درخشش گرم لامپ‌های رشته‌ای را که هنگام تلاش برای ایجاد فضایی بدیع به دنبال آن است، بازسازی کنند. اما اکنون فناوری پیشرفت کرده است و ما می توانیم رنگ های سرد و گرم را در طیف وسیعی که LED های Magik ارائه می دهند، ببینیم. تا آنجا که به تنوع مربوط می شود، لازم نیست خود را به لامپ ها محدود کنید، گزینه های LED زیادی مانند نورافکن، نورهای پایین، چراغ های سقفی، چراغ های پانل و غیره وجود دارد که می توان به آنها نزدیک شد.

چگونه طراحی نور را برای هر اتاق انتخاب کنیم؟

به جای پیروی از یک رویکرد یک‌اندازه برای همه، راه ایده‌آل برای نورپردازی فضا، تنظیم نیازهای نور بر اساس کاربری، اندازه و سبک طراحی یک منطقه برای دستیابی به یک طراحی نورپردازی غنی و انعطاف‌پذیر است. برای مثال می‌توانید از نورپردازی زیر کابینت یا آویزها در آشپزخانه استفاده کنید تا دید روی میزها و چراغ‌های رومیزی و کف اتاق‌های نشیمن و اتاق خواب را افزایش دهید تا سبک طراحی دلخواه اتاق را برجسته کنید. راه های موثر برای استفاده از چراغ های برجسته به نفع خود، نصب چراغ های سقفی توکار، چراغ های مسیر یا چراغ های دیواری است. آنها در مناطق مشترک مانند پاسیو بسیار مؤثر هستند زیرا می توان آنها را زاویه داد و جهت ایجاد یک برجسته کرد.

بسته به اینکه چگونه می خواهید چراغ های LED خود را برای دکوراسیون منزل تنظیم کنید، برخی از سبک هایی که می توانید برای هر اتاق خانه خود در نظر بگیرید عبارتند از - مدرن، معاصر، کووی، سنتی و محیطی. مدرن با عملکرد و سبک تلفیق می شود و به طور یکپارچه با سقف های کاذب ترکیب می شود. معمولاً از ترکیبی از نورافکن ها و چراغ های پانل استفاده می کند. انواع دیگر لامپ ال ای دی نیز جلوه ای مشابه را ایجاد می کند اما از طریق ترکیبی از چراغ های پانل سطحی و لامپ ها. هنگامی که واقعاً می خواهید زیبایی اتاق خود را ارتقا دهید، نورپردازی را انتخاب کنید که نور پراکنده و بدون هیچ تابشی را از طریق ترکیبی از چراغ های سقفی توکار، پانل و نورافکن ارائه می دهد.

برای کسانی که تنظیمات محیطی خوش خلق را ترجیح می دهند، چراغ های نواری واقعا نقش یک تغییر دهنده بازی را ایفا می کنند و پیچیدگی زیادی را به تصویر می آورند. به عنوان یک ویژگی تزئینی، نورهای نواری را می توان در پشت آینه، زیر کابینت ها یا در امتداد کف نصب کرد تا یک عنصر جالب در هر اتاق ایجاد کند. در مورد چیدمان فضای باز صحبت می کنیم، اگر تراس شما دارای پیشخوان است، نور نواری را می توان به عنوان یک ویژگی تزئینی در امتداد لبه ثابت کرد. به طور مشابه، نورپردازی نوار LED در طول مسیر در یک باغ، هاله ای جادویی در شب ایجاد می کند. در راه پله ها می توان چراغ های ال ای دی را در زیر هر پله نصب کرد تا نه تنها از تصادف جلوگیری کند، بلکه زیبایی را نیز به محوطه اضافه کند.

اگر به این نکات علاقه دارید و مایلید هر سبک را کشف و تجسم کنید، راه حل های نورپردازی نوریکس نیز به شما کمک کرده است. می‌توانید نوریکس را بررسی کنید، راهنمای مجازی نهایی که به شما کمک می‌کند انتخاب کنید و بفهمید چه راه‌حلی برای روشنایی LED برای هر گوشه از خانه‌تان کار می‌کند، و به طور موازی محصولات پیشنهادی را به شما ارائه می‌دهد تا چیزی بین شما و تغییر دکوراسیون خانه‌تان قرار نگیرد! سبک های مختلف نورپردازی را برای خود امتحان کنید و اجازه دهید LED ها به شما کمک کنند تا بازی دکوراسیون منزل خود را به سطح بعدی ببرید.


نظرات کاربران
ارسال نظر